هفته سی ‌و دوم لیگ برتر؛ گام بلند سپاهان بسوی قهرمانی دانلود بازی 2012.دانلود نرم افزار 2012.دانلود رایگان با لینک مستقیم.بهترین ها.اخبار روز.دانلود.دانلود فیلم.دانلود آهنگ.روانشناسی.کتاب الکترونیکی.راهنمای قدم به قدم بازی
.:: Your Adversing Here ::.
 

هفته سی ‌و دوم لیگ برتر؛ گام بلند سپاهان بسوی قهرمانی

 

بازی‌های هفته سی و دوم لیگ برتر ایران می‌تواند تا حدود زیادی سرنوشت تیم‌های صدر جدول و انتهای جدول را ، سه هفته مانده به پایان روشن کند. سپاهان، استقلال و تراکتورسازی که در طول فصل به عنوان مدعیان اصلی فتح جام رقابتی تنگاتنگ داشتند، در این هفته بازی‌های حساسی دارند و برای حفظ شانس قهرمانی به شدت نیازمند پیروزی هستند. در انتهای جدول نیز، جدای مس سرچشمه که سقوطش قطعی شده، شاهین بوشهر و شهرداری تبریزی تمام تلاش خود را برای خروج از منطقه سقوط انجام خواهند داد.

هفته ۳2 لیگ برتر ایران در حالی آغاز می شود که در هفته قبل، استقلال با شاهین مساوی کرد و سپاهان با پیروزی مقابل فولاد شانس زیادی دارد تا قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد.

با اینکه پیروزی تراکتورسازی مقابل راه‌آهن این تیم را با استقلال هم امتیاز کرد، اما به نظر نمی‌رسد فاصله سه امتیازی این دو تیم با صدر جدول تهدیدی جدی برای سپاهان باشد.

سپاهان هر سه بازی باقیمانده خود را باید در اصفهان انجام دهد و جدای از بازی نسبتا مشکل با ذوب آهن، پیروزی بر شاهین بوشهر و مس سرچشمه کار دشواری نخواهد بود. حتی اگر سپاهان بازی با ذوب آهن را واگذار کند،می تواند به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتورسازی و استقلال، قهرمان شودو در این صورت تنها تیم تاریخ لیگ برتر خواهد شد که سه سال متوالی قهرمان شده است.

اما با وجود احتمال زیاد قهرمانی سپاهان، نباید فراموش کنیم که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است.

استقلال با وجود شرایط و امکانات لازم برای قهرمانی، با نتایج ضعیف اخیرش شانس خود را به حداقل رسانده

اگر شرایط به سود سپاهان رقم نخورد، به نظر می‌رسد تیم پرطرفدار و با کیفیت تراکتورسازی رقیبی جدی برای فتح جام باشد.

تراکتورسازی که در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته، این هفته در یک بازی سخت میزبانش راه آهن را شکست داد و امیدهایش را برای قهرمانی زنده نگه داشت.

بر عکس تراکتورسازی به نظر من استقلال با وجود فراهم بودن شرایط و امکانات نتوانسته انتظارات طرفدارانش را برآورده کند و حتی شانس قهرمانی را از دست داده است.

استقلال و سپاهان هفته‌ پیش در شرایطی مشابه ابتدا در لیگ قهرمانان آسیا و بعد در لیگ برتر در خانه حریفان بازی کردند.

اما سپاهان با اینکه ۱۰ نفره شد توانست با فرصت طلبی مهاجمانش فولاد را شکست دهد اما استقلال در برابر شاهین نتیحه‌ای بهتر از مساوی کسب نکرد.

صرف نظر از مسائل تاکتیکی، عاملی که باعث برتری سپاهان در آن بازی شد روح تیمی و حس برتری طلبی بود؛ چیزی که در تمام طول فصل در استقلال کمتر دیده‌ایم.

استقلال تا پایان لیگ برتر، درگیر دو جام است و اگر به همین منوال پیش رود ممکن است هر دو را از دست بدهد که برای این تیم فاجعه خواهد بود.
هفته سی و دوم؛ تقابل تیم های صدر و انتهای جدول

سپاهان – شاهین بوشهر

سپاهان و شاهین بوشهر پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت (۲۶ آوریل) در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در مقابل هم قرار می گیرند. این بازی برای شاهین شاید بازی مرگ و زندگی باشد.

شاهین در بازی با استقلال تیم با انگیزه‌ای بود اما برای پیروزی انگیزه به تنهایی نمی‌تواند چاره ساز باشد. این تیم مشکلات فنی زیادی در تمام خطوط بویژه خط دفاعی دارد.

با توجه به قدرت زیاد سپاهان در خط حمله، می‌توان گفت نقطه قوت سپاهان در مقابل پاشنه آشیل شاهین قرار می‌گیرد که می تواند روز سختی را برای شاهین رقم زند.

تراکتورسازی – پرسپولیس

این بازی که هم زمان با بازی سپاهان و شاهین انجام می‌گیرد، می‌تواند جذابیت‌های فراوانی داشته باشد. بازی پرسپولیس با تیمهایی که امیر قلعه نویی مربی آن است معمولا حساسیت خاصی دارد.

بدیهی است که تراکتورسازی تلاش خواهد کرد که با یک بازی سراسر تهاجمی تیم پایتخت‌نشین را تحت فشار قرار دهد اما نباید فراموش کند پرسپولیس همواره یک تیم بزرگ است و نباید بازی این تیم با سایپا ملاک قرار بگیرد.

در بازی با سایپا پرسپولیس با یک آرایش کاملا متفاوت بازی کرد که نشان از تفکر دنیزلی برای فصل بعد است. دنیزلی در آن بازی به بازیکنان کلیدی خود برای بازی در جام باشگاههای آسیا استراحت داد. بعلاوه سعی کرد به بازیکنانی که ممکن است در فصل بعدی در لیست او نباشند فرصت دیگری بدهد و بعد در مورد آنها تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

به همین دلیل به نظر می‌رسد که دنیزلی بازیکنان کلیدی خود را برای بازی حساس سه شنبه آینده در مقابل الهلال حفظ کند.

در مجموع با توجه به شرایط فعلی دو تیم، شانس برتری تراکتورسازی بیشتر است اما پرسپولیس در مقابل سپاهان نشان داد حداقل در بازی‌های بزرگ نباید این تیم را دست کم گرفت.

استقلال – شهرداری تبریز

شهرداری که یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ پائین‌تر است روز جمعه ۸ اردیبهشت ( ۲۷ آوریل) مقابل استقلال قرار می‌گیرد. تیم تبریزی اخیرا اصغر مدیر روستا را از کار بر کنار کرد و به بیژن عزیزی، دستیار حمید استیلی در تیم پرسپولیس، روی آورد.

شهرداری در بازی قبلی از مهمانش نفت آبادان سه امتیاز گرفت که می‌تواند ناشی از شوک تعویض مربی باشد. اما این تیم نباید فراموش کند که این بار مقابل استقلال زخم خورده قرار می‌گیرد .

استقلال که تا حدودی امیدهایش را برای قهرمانی از دست رفته می‌بیند علاوه بر سه امتیاز بازی، به دنبال خشنود کردن طرافدارانش نیز خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






gols

alish

gols

http://gols.loxblog.com

دانلود بازی 2012.دانلود نرم افزار 2012.دانلود رایگان با لینک مستقیم.بهترین ها.اخبار روز.دانلود.دانلود فیلم.دانلود آهنگ.روانشناسی.کتاب الکترونیکی.راهنمای قدم به قدم بازی

هفته سی ‌و دوم لیگ برتر؛ گام بلند سپاهان بسوی قهرمانی

دانلود بازی 2012.دانلود نرم افزار 2012.دانلود رایگان با لینک مستقیم.بهترین ها.اخبار روز.دانلود.دانلود فیلم.دانلود آهنگ.روانشناسی.کتاب الکترونیکی.راهنمای قدم به قدم بازی

به وبلاگ من خوش آمدید.من سعی کردم بهترین لینک هارا برای شما بگذارم. وهمه لینک ها وآپلودی ها کاملا سالم هستند. دانلود کنید لذت ببرید جدید2012

دانلود بازی 2012.دانلود نرم افزار 2012.دانلود رایگان با لینک مستقیم.بهترین ها.اخبار روز.دانلود.دانلود فیلم.دانلود آهنگ.روانشناسی.کتاب الکترونیکی.راهنمای قدم به قدم بازی