دانلود بازی 2012.دانلود نرم افزار 2012.دانلود رایگان با لینک مستقیم.بهترین ها.اخبار روز.دانلود.دانلود فیلم.دانلود آهنگ.روانشناسی.کتاب الکترونیکی.راهنمای قدم به قدم بازی
.:: Your Adversing Here ::.
 

کفاشیان: رفتار فدراسیون فوتبال امارات سیاسی است

 

در پی واکنش امارات عربی متحده به سفر محمود احمدی نژاد به جزیره ابوموسی، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفته است که فدراسیون فوتبال امارات در نامه ای خبر داده که دیدار دوستانه تیم ملی این کشور مقابل تیم فوتبال ایران لغو شده است.

او که رفتار فدراسیون فوتبال امارات را "سیاسی" خواند گفت که فدراسیون فوتبال ایران بعد از مشورت با وزارت خارجه تصمیم گیری می کند.

قرار بود این بازی هفته آینده در شهر العین برگزار شود.

آقای کفاشیان به خبرگزاری دانشجویان ایران گفته است که "روز پنج شنبه نامه ای از فدراسیون فوتبال امارات به دست ما رسید که در آن اعلام کرده بودند که دیدار دوستانه ۲۹ فروردین را به طور یک طرفه لغو کرده اند."

به گفته رئیس فدراسیون فوتبال ایران، دلیلی که در این نامه ذکر شده این است که "چون دکتر احمدی نژاد به جزیره ابوموسی سفر کرده حاضر نیستند با تیم ملی فوتبال ایران بازی کنند."

در پی سفر محمود احمدی نژاد به جزیره ابوموسی در جنوب خلیج فارس، امارات متحده عربی با انتشار بیانیه ای از سفر آقای احمدی نژاد به آنجا اعتراض کرد و سفیرش را نیز از تهران فراخواند.

امارات مدعی است که این جزیره متعلق به این کشور است؛ ادعایی که همواره از سوی ایران رد شده است.

بعد از آن گزارش شد که فدراسیون فوتبال امارات، بازی دوستانه هفته آینده با ایران را لغو کرده است.

آقای کفاشیان این تصمیم را "خلاف مقررات فیفا" می داند و می گوید که "فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به صراحت اعلام کرده اند که مباحث سیاسی هیچ ارتباطی با مسائل ورزشی ندارد اما اماراتی ها برخلاف این اصل جهانی، به صورت یک جانبه اعلام کرده اند که به خاطر سفر رئیس جمهور به جزیره ای ایرانی حاضر به رویارویی با تیم ملی ایران نیستند."

رئیس فدراسیون فوتبال ایران می گوید که فدراسیون های فوتبال دو کشور بر سر این بازی به توافق رسیده بودند اما "بعد از این اتفاق باید با وزارت خارجه مشورت کنیم و پس از بررسی موضوع در باره اقدامات بعدی تصمیم گیری کنیم."

بعد از اعتراض امارات به سفر آقای احمدی نژاد به جزیره ابوموسی، حسین امیر عبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که این سفر را یک موضوع "داخلی ایران در چارچوب سفرهای استانی رئیس جمهور" است.

روابط امارات متحده عربی و ایران بر سر مالکیت سه جزیره تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی در خلیج فارس تنش آمیز بوده است. ایران می‌گوید این جزایر از نظر تاریخی به این کشور تعلق داشته است و در مقابل، امارات متحده عربی مدعی حاکمیت بر این جزایر است.

سه جزیره ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک تا سال ۱۹۷۱ میلادی تحت الحمایه بریتانیا بود. پس از عقب نشینی نیروهای نظامی بریتانیا از خلیج فارس، این جزایر به کنترل ایران درآمد.

ایران می گوید مالکیتش بر این جزایر قابل مذاکره نیست، اما در عین حال برای گفتگو با امارات برای رفع آنچه سؤتفاهم ها خوانده، آماده است.

پرتاب موشک کره شمالی ناکام ماند

 

کره شمالی موشک 'ماهواره بر' خود را پرتاب کرد.

این موشک اما لحظاتی پس از پرتاب منفجر شد و موفق نشد وارد مدار زمین شود.

منابع خبری در کره شمالی نیز اعلام کرده اند موشک نتوانسته است در مدار زمین قرار گیرد. همچنین این منابع گفته اند دانشمندان این کشور به دنبال یافتن دلایل ناموفق بودن این پرتاب هستند.

مقام های آمریکا و کره جنوبی گفته اند تحولات در منطقه شبه جزیره کره را تحت نظر دارند.

یگان دفاعی هوا و فضا آمریکای شمالی (نوراد) اعلام کرده است که بررسی های اولیه نشان می دهد قسمت هایی از این موشک در ۱۶۵ کیلومتری غرب سئول در دریای زرد افتاده است. اما این یگان گفته قطعات این موشک به جایی در خشکی اصابت نکرده است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام کرده است روز جمعه در جلسه ای اضطراری درباره نحوه برخورد با کره شمالی تصمیم خواهد گرفت.

کاخ سفید نیز در واکنش به پرتاب این موشک در اطلاعیه ای اعلام کرد علی رغم ناموفق بودن پرتاب، کره شمالی همچنان خطری برای امنیت منطقه به حساب می آید. در این اطلاعیه آمده "عمل کره شمالی تهدیدآمیز، بر خلاف قوانین بین المللی، و مغایر با تعهدات پیشین این کشور است."

قبلا کره شمالی موافقت کرده بود فعالیت های هسته ای خود را در قبال دریافت کمک های غذایی متوقف کند.

جی کارنی، سخنگوی کاخ سفید گفت: "کره شمالی با انجام اینگونه عملیات تهدیدآمیز، خود را بیشتر منزوی می کند. این کشور ذخایر مالی خود را صرف خرید سلاح و تبلیغات دولتی می کند، در حالی که مردم آن گرسنه هستند."

اوسامو فوجی مورا، دبیر ارشد کابینه ژاپن هم پرتاب موشک کره شمالی را محکوم کرده و آنرا تهدیدی برای امنیت کشورش خواند.



در زمان اعلام آزمایش موشکی کره شمالی، کشورهای همسایه آن و آمریکا نگرانی های زیادی را درباره این اقدام، که به گفته آنها ناقض تحریم های شورای امنیت است، ابراز کرده بودند.

آمریکا و کشورهای همسایه گفته بودند پرتاب این موشک بهانه ای برای گسترش توانایی های نظامی کره شمالی است و صرفا سرپوشی برای آزمایش موشک های دوربرد بوده است.

 

۱۰ میلیون دلار جایزه برای بازداشت بنیانگذار لشکر طیبه

آمریکا گفته است هر فردی که حافظ محمد سعید، بنیانگذار لشکر طیبه، گروه پیکارجوی مستقر در پاکستان را بازداشت کند ۱۰ میلیون دلار جایزه می گیرد.

آقای سعید اکنون رهبر گروه "جماعه الدعوه" است که گفته می شود یکی از شاخه های لشکر طیبه بوده و برای حملات مرگبار مومبای (بمبئی) در ۲۰۰۸ مقصر دانسته شده است.


لشکر طیبه و جماعه الدعوه هر دو در فهرست سیاه آمریکا به عنوان سازمان های تروریستی ثبت شده است.

لشکر طیبه در بیانیه ای اقدام آمریکا را "یک حمله دیگر به اسلام و مسلمانان" توصیف کرده است.
 با آنکه آقای سعید در "فهرست افراد تحت نظارت" در پاکستان قرار دارد، آزادانه به نقاط مختلف کشور سفر کرده و به فعالیت ادامه می دهد.

جایزه ای که برای یافتن حافظ سعید تعیین شده، در میان بالاترین جوایزی است که ایالات متحده آمریکا برای فرماندهان و اعضای گروه های تروریستی تعیین کرده است، و او را از نظر "میزان تحت تعقیب بودن" همتراز ملا محمد عمر، رهبر گروه طالبان قرار داده است.

آقای سعید هفته گذشته در محوطه بیرون پارلمان در اسلام آباد دست به تظاهرات زد و از دولت پاکستان خواست تا روابط خود را با آمریکا و هند کاملا قطع کند.

او همواره ادعا کرده است که گروه جماعه الدعوه یک سازمان خیریه است و به هیچ وجه در اعمال خشونت آمیز توسط گروه های پیکارجو نقشی ایفا نکرده است. آقای سعید همچنین هرگونه ادعا در مورد دست داشتن خود در اعمال تروریستی را رد کرده است.

دولت پاکستان درباره اقدام آمریکا اظهار نظر نکرده است ولی همواره استدلال کرده که علیه آقای سعید نمی تواند اقدامی انجام دهد، مگر آنکه پلیس یا دادگاه رسما وی را مورد پیگرد قانونی قرار دهند.

پاکستان، رهبران ارشد لشکر طیبه را پس از حملات مومبای بازداشت کرد اما بیشتر آنها از جمله آقای سعید بعد از درخواست تجدید نظر آزاد شدند.

آمریکا همچنین ۲ میلیون دلار جایزه برای بازداشت عبدالرحمن مکی، شوهر خواهر آقای سعید، یکی دیگر از بنیانگذاران لشکر طیبه، تعیین کرده است.

در حملات مومبای که سه روز به طول انجامید، افراد مسلح در چندین نقطه حساس شهر، از جمله مراکز تجاری، ایستگاه های خط آهن و هتل های بزرگ، اقدام به تیراندازی و بمبگذاری کردند.

نزدیک به ۱۷۰ نفر در اثر این حملات کشته و بیش از سیصد نفر زخمی شدند.

در جریان این حملات، ۹ مرد مسلح نیز کشته شدند و اجمل امیر قصاب تنها مهاجمی بود که زنده ماند و دستگیر شد.

هند لشکر طیبه را مسئول حملات شناخت و از آن پس روابط متزلزل دو کشور از همیشه تیره تر شد.

در وبسایت وزارت کشور آمریکا تحت عنوان "پاداش برای عدالت" آقای سعید به عنوان یک "شهروند پاکستانی" با "موهای سرخ" و " چشمان قهوه ای" توصیف شده است.

هند از تعیین پاداش توسط آمریکا استقبال کرد و گفت که این اقدام هشدار بزرگی برای اعضای لشکر طیبه در بر دارد و آن این است که "جامعه بین المللی در مبارزه با تروریسم متحد باقی خواهد ماند."

اما در بیانیه لشکر طیبه آمده است که این اقدام تنها به تشدید عواطف ضد آمریکایی در بین مسلمانان منجر می شود.

لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس الغرافه را در قطر شکست داد

پرسپولیس با نتیجه قاطع سه بر صفر الغرافه را در قطر شکست داد و موقعیت خود را در صدر گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تثبیت کرد.

هک شدن ۵۰۰ وبسايت چينی توسط هکرهای ناشناس

یک گروه از هکرها ادعا می کنند که به ۵۰۰ وب سایت در چین حمله کرده اند.

افزایش یارانه نقدی؛ دست و دلبازی دولت و نگرانی مجلس

در حالی که انتقادها از احتمال شروع مرحله دوم حذف یارانه ها در ایران افزایش یافته، دولت ایران اعلام کرده است فعلا به منظور آمادگی برای شروع مرحله دوم مقداری اضافه پول به حساب خانوارها واریز کرده اما این پول تا زمان شروع مرحله دوم قابل برداشت نخواهد بود.


بهروز مرادی، مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه ها در عین حال به تلویزیون دولتی ایران گفته که ۲۸ هزار تومان به عنوان "مابه‌التفاوت مرحله اول و دوم هدفمندی یارانه ها" به حساب خانوارها واریز شده است ولی این "به معنای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها نیست."

واریز این اضافه یارانه نقدی، انتقادهای تندی به دنبال داشته و دولت اکنون می گوید که کار قانونی انجام داده است و این پول به همه ۷۳ میلیون نفری که یارانه نقدی می گیرند، پرداخت نمی شود بلکه برای "جمع محدودی خواهد بود و افرادی که درآمد بالایی دارند این رقم را دریافت نخواهند کرد."

حذف گروهی از یارانه‌بگیران از سوی دولت، پس از آن صورت می گیرد که دولت از یارانه بگیران با درآمدهای بالا خواست که از گرفتن یارانه انصراف دهند ولی به نظر می رسد که پاسخ خانوارهای ایرانی به این درخواست منفی بوده است.

طرح موسوم به هدفمندی یارانه ها که از زمستان سال گذشته شروع شد، برنامه ای برای حذف یارانه هاست و در این طرح دولت همزمان با افزایش قیمت برخی کالاها نظیر مواد سوختی، مبالغی را به عنوان یارانه نقدی به خانوارها پرداخت می کند.

میزان یارانه نقدی هر فرد ماهانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است و دولت می گوید که "به تشخیص دولت و توجه به وضعیت درآمدی افراد، برای اقشار مرفه ۲۸ هزار تومان مابه التفاوت مرحله اول و دوم هدفمندی به ازاء هر فرد واریز نشده است."

افزایش یارانه نقدی مجلس ایران را نگران کرده است و نمایندگان مجلس این کار دولت را "تخلف یارانه ای" می دانند و علی لاریجانی رئیس مجلس گفته که افزایش یارانه های نقدی نه تنها منفعتی ندارد بلکه ضررهای فراوانی به دنبال دارد.

آقای لاریجانی روز پانزدهم فروردین در اولین جلسه مجلس در سال جدید خورشیدی افزایش یارانه ها را "غیر کارشناسی" دانست و گفت که این کار"طوفان تورم" ایجاد می کند برای همین هم مجلس نمی تواند با طرح های غیر کارشناسی موافقت کند.

اقدام دولت در افزایش میزان یارانه نقدی در حالی صورت گرفته که بودجه امسال به دلیل تاخیر دولت در ارائه لایحه بودجه به مجلس و برگزاری انتخابات، تصویب نشده است و مجلس فقط به دولت اجازه داده در دو ماه اول سال ۱۳۹۱ به ۲۳ هزار میلیارد تومان تنخواه دسترسی داشته باشد تا زمانی که بودجه در صحن علنی تصویب شود.

در طرح مصوب مجلس برای بودجه دو ماه اول سال، دولت موظف شده است که قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را در دو ماه اول سال ۱۳۹۱، معادل سه ماه پایانی سال ۱۳۹۰ اجرا کند که به عقیده برخی کارشناسان اقتصادی، این به معنی تلاش برای به تاخیر انداختن اجرای مرحله دوم حذف یارانه هاست.

اما آقای مرادی می گوید که "ما بر اساس تکلیف قانونی در قانون هدفمندی یارانه ها و قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کشور در اجرای هدفمندی یارانه ها عمل کرده‌ایم و احکام این دوقانون برای اجرای کل مراحل هدفمندی یارانه ها تاکید دارد و برای کل مراحل همین دو قانون کافی است."

بنابر گزارش سازمان هدفمندی یارانه ها، دولت در پانزده ماه اول اجرای این طرح یعنی تا پایان سال ۱۳۹۰ حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان به صورت یارانه نقدی به خانوارها پرداخت کرده است و به گفته آقای مرادی، دولت برای همراهی با مردم از حق خود عدول کرد و سهم دولت به مردم پرداخت شد.

پرداخت سهم دولت به عنوان یارانه نقدی و ندادن سهم بخش تولید از مهمترین انتقادهای کارشناسان به طرح حذف یارانه هاست. این گروه از کارشناسان اقتصادی می گویند که درآمدهای دولت از محل افزایش قیمت ها به اندازه کافی نبوده است و دولت برای پرداخت یارانه نقدی از بودجه بخش های دیگری نظیر نفت و برق برداشت کرده و علاوه بر آن سهمیه در نظر گرفته شده برای بخش تولید را نیز نپرداخته است.

بنابر قانون دولت باید بخشی از درآمدهای ناشی از افزایش قیمت کالاها را به واحدهای تولیدی اختصاص می داد تا مدیران آنها بتوانند از این طریق با نوسازی واحدهای تولیدی، مصرف انرژی خود را کنترل و هزینه‌های خود را کاهش دهند.

مجلس ایران نگران شروع مرحله دوم حذف یارانه هاست و آن را "تخلف یارانه ای" دولت می داند و معتقد است این کار در شرایط فعلی تورم زاست


اما دولت در عمل پولی به این واحدها اختصاص نداد و مانع از افزایش قیمت کالاها نیز شد به گونه ای که برخی گزارش‌ها نشان می دهد فشارها به قدری زیاد بوده که برخی واحدها برای کاهش هزینه‌ها، تولید را کاهش داده و به تعدیل نیرو روی آورده اند.
نگرانی از تشدید تورم

در شروع طرح حذف یارانه ها، نرخ تورم حدود ده درصد بود و آخرین آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی ایران در آذر ماه سال گذشته یعنی درست در یک سالگی برنامه حذف یارانه ها ۲۰.۶ درصد بود و بعد از آن، انتشار گزارش مربوط به تورم متوقف شد.

دولت در آن زمان با تکیه بر این آمار سعی کرد عملکرد خود را در حذف یارانه ها موفق نشان دهد و بگوید که پیش‌بینی منتقدان اقتصادی دولت در افزایش شدید تورم نادرست بوده است. اکنون با متوقف شدن انتشار گزارش نرخ تورم، برخی منتقدان اقتصادی دولت می گویند که افزایش شدید تورم در سه ماه پایانی سال باعث شده که دوباره دولت مانع از انتشار نرخ تورم شود.

دولت در جلوگیری از انتشار آمار اقتصادی سابقه دارد به گونه ای در سال ۱۳۸۷ وقتی نرخ رشد اقتصادی با بالای شش درصد به کمتر از یک درصد سقوط کرد، جلوی انتشار این آمار را گرفت و نزدیک به سه سال طول کشید تا سر انجام با فشار مجلس بخشی از این آمار منتشر شد.

نگرانی مجلس و برخی کارشناسان اقتصادی این است که شروع بخش دوم حذف یارانه ها و افزایش دوباره قیمت ها، آتش تورم را شعله‌ورتر کند و این وضعیت در شرایطی که دامنه تحریم‌ها هر روز گسترده‌تر می شود، فشار مضاعفی به خانوارها وارد کند.

خشکسالی در ۹۳ درصد از کل مساحت ایران

رئیس مرکز خشکسالی ایران گفته است که در ماه اسفند بیش از ۹۳ درصد از مساحت کل ایران تحت تاثیر خشکسالی با شدت‌های متفاوت بوده است.

عباس رنجبر روز جمعه، ۱۸ فروردین، به خبرگزاری فارس گفته است که شاخص‌های پایش خشکسالی نشان می‌دهد در یک ماه گذشته حدود ۷۰ درصد مساحت ایران به طور پراکنده در معرض خشکسالی ملایم، ۲۰ درصد در معرض خشکسالی متوسط و ۳ درصد نیز در معرض خشکسالی شدید و بسیار شدید بوده است.

رئیس مرکز ملی خشکسالی ایران گفته است که در این مدت، استان‌های خراسان جنوبی، چهار محال و بختیاری، فارس، یزد، کرمان، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد بیشترین شدت خشکسالی را داشته‌اند.

کسری ۱۵ هزار میلیارد تومانی دولت ایران در طرح حذف یارانه ها


 

 شمس الدین حسینی، وزیر اقتصاد ایران می گوید که در پانزده ماه گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان یارانه نقدی بین خانواره ها توزیع شده است که ۳۰ هزار میلیارد تومان از خود مردم دریافت و بازتوزیع شده است.

 


gols

alish

gols

http://gols.loxblog.com

دانلود بازی 2012.دانلود نرم افزار 2012.دانلود رایگان با لینک مستقیم.بهترین ها.اخبار روز.دانلود.دانلود فیلم.دانلود آهنگ.روانشناسی.کتاب الکترونیکی.راهنمای قدم به قدم بازی

کفاشیان: رفتار فدراسیون فوتبال امارات سیاسی است

دانلود بازی 2012.دانلود نرم افزار 2012.دانلود رایگان با لینک مستقیم.بهترین ها.اخبار روز.دانلود.دانلود فیلم.دانلود آهنگ.روانشناسی.کتاب الکترونیکی.راهنمای قدم به قدم بازی

به وبلاگ من خوش آمدید.من سعی کردم بهترین لینک هارا برای شما بگذارم. وهمه لینک ها وآپلودی ها کاملا سالم هستند. دانلود کنید لذت ببرید جدید2012

دانلود بازی 2012.دانلود نرم افزار 2012.دانلود رایگان با لینک مستقیم.بهترین ها.اخبار روز.دانلود.دانلود فیلم.دانلود آهنگ.روانشناسی.کتاب الکترونیکی.راهنمای قدم به قدم بازی